dimecres, 13 de maig del 2009

Tocs teatrals!

M'agrada fer teatre (sobretot dalt d'un escenari), i de fet vàries vegades n'he parlat en aquest blog, des del significat i l'orígen del molta merda, passant pel moment en què es gesta un espectacle, sense oblidar el nerviosisme dels dies abans de l'estrena, i també el moment en què sents els aplaudiments del públic, senyal inequívoc que s'ha acabat la funció.

Aquesta vegada, per això, m'ho miraré des de baix. Bé, no estic del tot segura que l'escenari estigui a dalt. Ja fa uns dies que la que ha estat algunes vegades companya d'espectacles a Rupit, i també excel·lent actriu, em va comentar que presentaven una interessant i diferent obra a Centelles. Ho fan en el marc la Trobada de grups amateurs de teatre d'Osona que es celebra aquest proper cap de setmana a Centelles, i enguany retant homenatge a Miquel Martí i Pol.

Ella ja m'ho va comentar, es tractava d'alguna cosa diferent. Fa unes hores he rebut un correu electrònic. L'obra, amb un nom ja suggerent "Tenim la llengua molt llarga!", és un cabaret poètic pujat de to. La veritat és que parlant per telèfon amb el seu xicot (ostres! ara ja marit!) me'n va dir un parell de frases (ho deixaré amb un) curioses...

L'estrena és divendres a les 12 de la nit, muntat en un cafè teatre (el Casal Francesc Macià de Centelles), per prendre-hi una cerveseta mentre et comences a ambientar, i amb entrada gratuïta. També dissabte, a les 12, la tornen a escenificar.

Jo hi aniré! I tu?

7 comentaris:

  1. JOROÑA QUE JOROÑA! avui, a "comprovació de paraules": "mitingdo", trobo que és curiosa aquesta paraula... potser surt a l'obra... aquesta que és pujada de tò...si,si... es veu que parlen amb falset!

    ResponElimina
  2. no poso el meu nom perquè em fa vergonya... ara, a "comprovació de paraules": "popsi". qui se les deu inventar aquestes paraules???? hi deu haver algu que treballi inventant paraules?! deu ser tan cutre com treballar ensumant desodorants a gent suada per saber si la olor és bona o no...

    ResponElimina
  3. jajaja!!! ara diu: wrierso!!! jajajjajajaja!!!! aquesta persona deu fumar molt...és que de veritat, no ser si algu (a part de tu Òria) llegirà aquest comentari, però si hi ha algu que ara mateix estigui llegint això, si us plau, (a part de que em perdoni) que intenti dir WRIERSO ben ràpid!! jajaja, és imposible... surt: grierso o grisom, però aquest últim surt a CSI i ja estem acostumats a dir el seu nom... bé, continuaré treballant...

    ResponElimina
  4. Els 3 anteriors comentaris són obra de la Marina... de qui si no?

    ResponElimina
  5. Eps!Òria que vaig omplir aquell qüestionari... ara no se com adjuntar-lo!!!!! Espero a l'Alex val?
    Una abraçada murri!

    ResponElimina
  6. Mortadel·la!!!! Merci, el meu amic segur que t'ho agraeix (estic flipant de la de gent que em diu que ho ha contestat!)!

    Si hi tens problema per adjuntar-ho, t'envio un mail!!!!

    ResponElimina
  7. Doncs em faries un favor...

    ResponElimina

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)