divendres, 21 de novembre del 2008

sessió doble

Aquest cap de setmana, 22 i 23 de novembre, em toca sessió doble de teatre. Algú podria pensar que està molt bé, gaudir del món de la cultura sempre és bo.

En el meu cas particular, per això, és un xic diferent. Enlloc d'anar a veure teatre, el faig.
M'encanta, i encara no sé el per què. La gent que em coneix sap que sóc més aviat tímida, però en canvi no em costa gens (o gaire bé gens) pujar dalt de l'escenari a representar qui no sóc [deu voler dir alguna cosa?].

La primera sessió és dissabte 22 de novembre a dos quarts de 10 del vespre a Cantonigròs. El dia següent, 23 de novembre i a dos quarts de 7 de la tarda, el grup escènic de Rupit anem una mica més lluny i visitem la bonica població del lluçanès Oristà, en el marc de la 15a fira d'artesania.

"L'amor entra per la finestra", de l'autor Lluís Coquard, és una comèdia divertida, jove i actual. Una obra d'aquelles que la disfruten els qui la van a veure, i la gaudeixen els qui la fan (i més, si aquests som nosaltres, rupitencs i pruitenques!).

Un consell de tot cor: venir-nos a veure!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)