divendres, 4 de març del 2011

el visitant 4000

El meu matí d'avui s'ha convertit en un improvisat concurs!
N'he obert la convocatòria en veure que jo mateixa era la visitant 3.999 del meu blog.

Qui seria el o la visitant 4.000?
Ho he publicat al meu twitter!

A més però, introduïnt novetats!
A partir de ja mateix es pot accedir al contingut del meu blog de sempre a través dels dominis www.oriarovira.cat i també del divertit www.intueix.me

L'intueix.me és fruit de les casualitats temporals, l'oriarovira.cat però, és fruit del desig que el català sigui més present que mai a la xarxa, que el català s'hi faci un lloc i arribi arreu, també allà on d'altres en treuen el senyal.
Ara més que mai la comunicació i les xarxes socials són poderoses. És responsabilitat nostra fer-ne un bon ús i aconseguir fer-nos sentir.
Comprant i fent ús del domini.cat, descobrint què fer amb un .cat poso el meu granet de sorra a la xarxa, i de pas, al món.

Però posats a introduïr novetats, enllaço dues noies més a l'apartat de blogs per tafanejar, ja que han estat algunes concursants que han intentat entrar al moment precís. Així que us dono a conèixer la Marta de Torregrossa, i la Lola de Badalona.

Per cert, la imatge de la dreta és d'en Marc, que m'ha enviat la prova conforme ha estat ell el 4000 curiós que ha entrat a tafanejar el blog.

I acabo donant-vos les gràcies a tots i totes, jo seguiré escrivint i comentant el món des de la meva humil i honesta perspectiva...

..perquè després d'un estiu, sempre en ve un altre!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)