dimarts, 26 de gener del 2010

opinions de Vic...

La legalitat i la lògica no sempre van agafades de la mà.

Cito una frase del company Joan Ballana que trobo molt encertada. Segurament més en alguns temes que en d'altres.

Ara penso en la immigració i en el debat que s'ha obert darrerament a la ciutat de Vic, a la resta de país, i -des del meu punt de vista- a l'estranger i més enllà.

No m'havia atrevit a opinar massa sobre el tema; bàsicament perquè sóc una persona que si d'un tema no en sap, no en parla. Aquest era el cas de la mesura que l'Ajuntament de Vic pretenia posar en marxa.

Ahir vaig assistir a una sessió informativa per treure'n una mica l'entrellat. És evident que n'he llegit informació als mitjans de comunicació, però sovint, l'únic que aconsegueixen aquests, és liar-lo un xic més, aquest entrellat. Segurament abans que aquest debat arribés a tals extrems, cadascú se n'hauria d'haver informat un punt més, i parlat un punt menys. Vàries persones estan disposades a explicar-se, sempre i quan hi hagi algú disposat a escoltar-les.

I com que a mig escriure això, fent una pausa, he visitat un blog amic, em remeto a ell, i ho acabo aquí...

2 comentaris:

  1. i jo et diré una altra frase... perquè sigui políticament incorrecte no vol dir que sigui il·legal.

    ResponElimina
  2. Ei Òria,
    sempre agraïdes les teves paraules. I en tot aquest afer tots hi haurem après una mica...i tots hi haurem comès algun error. I és així com el mon es mou! Apali,cuida´t i moltes gràcies.

    ResponElimina

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)