dissabte, 6 de febrer del 2010

and the winner is...

Estic contenta. Acabo de formar part d'un jurat de 6 persones per escollir la foto guanyadora del "1r Certàmen Fotogràfic Ryanair bitllets per 15 euros".
Pot semblar una tonteria, però per mi ha estat important que em demanessin d'exercir aquesta (fantàstica) tasca. Imagino que per totes aquelles coses que es valoren però no es diuen, i que a través de petits detalls (com aquest) et recorden que existeixes també per ells: l'amistat, el compromís, el criteri (o no, eh!)?

Després ha arribat la part més difícil: decidir quina era per mi la millor fotografia, així com les 4 següents. 10 imatges han entrat a concurs. Totes molt xules, captant instants i moments concrets. Buscant contrastos, reflectint una realitat diferent, observant paisatges, fixant la mirada en quelcom que pot ser important.

Important -si més no- per qui ho veu: una posta de sol, una parada d'esclops, una persona descansant, una làmpada penjant en la foscor, una porta característica marcada per un joc d'ombres, o un arbre en un tancat (per citar-ne alguns exemples).

Els interessats, ara ja ho saben. Pel meu gust, la foto guanyadora és la que adjunto a l'entrada. No en puc escriure l'autoria, perquè no la sé, però confio que l'afortunat o afortunada, m'ho dirà ben aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)