dijous, 2 d’abril del 2009

és que nosaltres anem en sèrio!

Ahir vaig tenir una tarda, si més no, curiosa!
Rebia un missatge com tants d'altres, d'aquells publicitaris, que em deia que havia guanyat un iPod. Curiosament, aquest començava dient-me que no era cap broma. Deia així:
No és broma. Has guanyat un ipod. Mira el mail.

Tampoc era estrany que em digués que busqués en el correu electrònic. Qui no ha rebut un mail anunciant que ha guanyat un cotxe? No crec que sigui la única (perquè si ho fos... l'hauria ben cagat!). Tot i així, vaig mirar dues adreces de correu electrònic, les que utilitzo més habitualment. No hi havia res de nou.

El missatge però, era estrany. Tenia no sé què que no em quadrava...
Parlant-ne i ensenyant-li a un company de feina, a qui també li va picar una mica la curiositat, me'n va fer adonar. El missatge era en català! Mai abans havia rebut publicitat al mòbil en català, i això precisament, va ser el que me'l va fer agafar una mica més seriosament. A partir d'aquí, alguna trucada misteriosa per esbrinar d'on provenia, comprovant altres adreces de correu electrònic, i finalment, tot va anar lligant. Realment, em va tocar un iPod.

I és que nosaltres, els catalans i catalanes, quan anem, anem en sèrio!

6 comentaris:

  1. Felicitats!! el sorteig el va fer el pollastre o el mussol? :-)

    ResponElimina
  2. Raül Merci! XD
    Doncs no sé qui va fer el sorteig... ni sabia que es feia, jo!!!!
    i tot... per voler-me canviar el nom! ;p

    ResponElimina
  3. Sòc en Pere Salvans i l'oria ja te un "ipot" d'aquets per escoltar les cintes de cassete de sardanes i balls folch, per tant espero que el proper dia 23 d'abril en el moment de citar el nom del guanyador/a de l'ipot s'anomeni el meu nom.

    Moltes gracies antentament.
    Pere Salvans.

    ResponElimina
  4. X'DDDDDDDDDDDDDDD

    Cal afegir només que... el comentari anterior és escrit per dos companys de feina, que en algun moment de cada dia, em voldrien llançar qualsevol objecte que trobessin a mà pel cap...!!!!

    ResponElimina
  5. SÍ home! i que més! és veritat? es que encara no m'ha quedat clar! Et va tocar així, pel morro? Oh nena! però quina sort que tens Òria... Felicitats mil guapa!

    ResponElimina
  6. Mortadel·la!!!! Que puges per Setmana Santa????? ;p T'enviaré un mail!!!!

    Doncs sí sí! l'ipod m'ha tocat... es veu que de tant en tant encara tinc una mica de sort... XD

    Una abraçada!

    ResponElimina

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)