divendres, 20 de juny del 2008

activitat versus inactivitat

Després d'uns dies d'inactivitat i de silenci, em toca actualitzar.

Inactivitat escriptòrica no perquè no hagin passat coses, o que jo no n'hagi fet. Tot el contrari. Cada dia pensava el tema a tractar: el ja passat Congrés d'ERC; la presentació del Pla Local de Joventut de Vic; la 1a trobada de blocaires d'Osona (a la que lamentablement no vaig poder assistir, però amb la idea de ser-hi a la pròxima); la presentació d'una nova entitat de Vic anomenada "Tal com som"; els canvis de look personals; com m'afecta a mi la famosa crisi; una nit a la fresca escoltant jazz de la comarca, la marxa d'una amiga a viure a Nicaragua..

Silenci no per tenir poques coses a dir, sinó per mandra a dir-les. Una petita paradoxa: s'aproxima l'estiu, la gent acaba examens i comença a sortir de casa. Jo en canvi, segueixo treballant, les mateixes 8 hores (el dia que no en són més) diàries, la mateixa rutina, el mateix anar i venir. Feina. Estrés. Nervis. Cansament. Molt cansament.

I de cop.. una il·lusió. Pujar al Canigó a buscar la flama.



Us ho explicaré dilluns!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)