dilluns, 27 de juliol del 2009

el plaer d'una lectura (antiga)

Aquesta passada nit ha caigut a les meves mans un llibre antic. Bé, més aviat hauria de dir un llibret -47 pàgines-.

Semblarà una idiotesa, però m'ha encantat llegir-lo en aquest estat. Fins en algun moment he passat els dits per sobre les seves pàgines per notar suaument amb el tacte el contacte deixat per la màquina d'escriure sobre els ja esgrogueïts fulls. Uns fulls mal retallats. Uns fulls units per un recosit i encolat senzill. Una intensitat de teclejat diferent a cada línia. Un llibret de l'any 1959. Un llibret -segons l'encara existent etiqueta- de 20 pessetes.

Una lectura deliciosa. Previsible, però divertida. El que ens convé per fer teatre.

Flors i bombons o Un amor per tres cantons.
Comèdia humorística en tres actes de Ramon Casas i Gamell


2 comentaris:

  1. Però nena! que em pensava que estaves de vacances i sense publicar! Ostres! Hola!

    ResponElimina
  2. hua hua hua!!!! Mortadel·la!
    "de vacances" hi estic! hehehe! ja saps la meva situació, per correu!
    Però de tant en tant vaig actualitzant! M'agrada escriure! Com també llegir!

    I ja veus... teatre! Això vol dir que ens hi tornem a posar! Que em tornaràs a venir a veure! ;p

    un petonàs!

    ResponElimina

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)