divendres, 19 de juny del 2009

per plorar de riure..

Sé que no és el millor missatge que es pot donar a qui ho llegeixi, sé que no és recomanable, però mentre ho llegia en el xat intern de la feina, no he pogut evitar plorar de riure...!!!

Planning- mega fórmula
Anem a Pockets
Sopem
Pixo
Sortim de Pockets
Pillem el meu cotxe i li enganxem fulles per tot arreu per camuflar-lo
Si ens paren els mossos els hi diem que no ens poden veure i que per tant marxem
Anem a Carpes
Bebem
Pixo
Agafem el meu cotxe i li treiem les fulles
Li plantem pals per camuflar-lo d'alguna altra manera i crear confusió
Et deixo al pis
Pixo
Vaig cap a casa havent pixat tot l'alcohol
Què et sembla?


I per cert... que em fan una por...! Que ja m'han advertit que fliparia...
Però clar... estar -a vegades- com una cabra, és el que té!!!

3 comentaris:

  1. hahahahha!
    com et delates tu també... XD
    (vols que ho camufli d'alguna forma!!!!?????)

    ResponElimina
  2. això és trampa!!!! aquestes coses les diem pel chat intern, pq com la mateixa paraula indica, in:(no) tern:(explicar) és a dir: no explicar!!!!!!!!!!!!!! no veus que si ara els mossos ho llegeixen ens haurem de camuflar amb pedres??? i la ultima vegada se'm va ratllar el cotxe!! clar, com que no agafem el teu...

    ResponElimina

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)