dimecres, 25 de febrer del 2009

La pegatina! (2)

Sí... un altre dia ja en vaig parlar!!!
I avui, mentre buscava informació del concert que aquest proper divendres fan a Tona (em faltava saber l'hora...) entro a la seva pàgina, i quina és la meva sorpresa quan descobreixo que fa just 3 dies que han tret un nou cd de música!!!!

Quanta feina que se'm gira per aquest proper divendres. Aprendre-me'n les cançons. De moment, mentre escrivia aquesta entrada, n'he pogut escoltar 3. Com les del seu primer cd, m'agraden!

Divendres, a Tona, a 2/4 d'11... La pegatina, presentant el seu nou cd, "Via Mandarina"

Descarrega-te'l! Ells et conviden a fer-ho des de la seva pàgina! Descobreix-los!

2 comentaris:

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)