dimarts, 22 de juliol del 2008

Sarau a la fresca!

Aquesta passada nit, amb ganes de cansar-me i com a substitutiu del gimnàs (on estic apuntada però que fa dies que no trepitjo), he anat a una de les sessions de Sarau a la fresca que fan els dilluns de juliol, a Vic, en el marc de la programació de "Somnis de les nits d'estiu".

Anit actuava La Banda d'en Vinaixa, grup provinent de terres vallesanes, que ens va tenir un parell d'hores entretinguts i sens descans, amb un seguit de balls tradicionals aconseguint fer-nos dansar i unint sense distinció d'edat a un bon nombre de persones.

Un cop enmig de la plaça és fàcil distingir els fidels de cada setmana, aquells que tan sols sentir anomenar cada tipologia de ball, fins i tot sense que la música soni, ja es disposen a posar-se en moviment, dels que, com jo, no en tenen ni idea [ ¬¬], però que també hi posen totes les ganes i voluntat. Balls individuals, per parelles, i danses col·lectives. Fantàstic.



Ahir, tot i no sabent-ne (l'any passat hi havia anat un parell de cops, però ja no em recordava de cap pas...) vaig disfrutar moltíssim. Algun que altre ball vaig aprendre, i després del punt àlgid de la nit, a la última cançó, tirant ja bolso i jersei per terra per no perdre el compàs, vam decidir per unanimitat que el proper dilluns repetiríem experiència.

El punt negre? Avui m'he mirat la programació...
Ahir era la última nit!
M'hauré d'esperar un any a tornar-hi. O potser no...

1 comentari:

  1. falten exactament 6,77 hores per començar les vacances!!!
    i us en aneu tots a la merda!!

    ResponElimina

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)