dimecres, 25 de juny del 2008

Sóc com sóc... i m'agrada!

Saps què? Sí, sí! A tu, que estàs mirant el monitor amb la mà damunt del ratolí, apunt de clicar per visitar una nova pàgina.

Doncs saps què? Que m'agrada ser com sóc!

M'agrada l'espontaneïtat que em fa sortir del llit quan ja estic mig adormida i em truquen per anar a fer el got.
M'agrada la inconsciència que em fa en dos dies, decidir anar a pujar el Canigó de nit amb coneguts poc coneguts.
M'agrada la implicació que poso en fer les coses, malgrat a vegades no surtin del tot bé.
M'agrada l'amistat i confiança que ofereixo a les persones, procurant fer-los costat quan sé que ho necessiten.

M'agrada la independència i llibertat amb la que visc, m'agrada l'activitat, i m'agrada... ja n'hi ha prou! Sóc com sóc, i m'agrada ser com sóc!

4 comentaris:

  1. Doncs, Glòria, ja tens molt de guanyat!
    M'he trobat amb la mà damunt el ratolí llegint: "A tu, que estàs mirant el monitor amb la mà damunt del ratolí, apunt de clicar per visitar una nova pàgina".
    Ara ja ho saps, a continuar sent com ets.

    ResponElimina
  2. bones!!
    et seré sincer, és la primera vegada que llegeixo el teu bloc,...i t'ho he de dir, m'has encissat...
    Ah, i no ho dic pel teu dolç somriure, la teva mirada...coi, ara resulta que sembla que t'estigui tirant els trastos...no, no cal que t'es espantis...hahahahah
    però bé, he fet els "deures pendents" i m'he mirat quasi tot el teu bloc i m'ha encantat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    i pq he entrat al teu bloc?, doncs pq ja em va bé tenir bons motius per tenir bon rotllo amb Osona....i mira, me l'has generat..doncs res, que t'aniré llegint...si et sembla, és clar...
    això si, tu ets de Rupit i vius a Vic...o com va això?
    bé, ens anem llegint i "veient"
    petonassos!!!!!!!!!!
    Jesús

    ResponElimina
  3. uala!!!!!!!!!!! i em tens enllaçat!!!!!!
    ara t'enllaço!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. Jordi! procuraré seguir sent com sóc! XD

    Jesús!!! Ostres, la paraula encisar m'ha encantat!!!
    Doncs m'agrada que em llegeixis i em vagis seguint! Saps que jo també ho aniré fent pel teu bloc!

    Pel que fa a Rupit i Vic.. aviat escriuré un post dedicat a tu, explicant-ho!!!

    Merci per entrar i descobrir-me una miqueta!
    Una abraçada!

    ResponElimina

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)