diumenge, 1 de juny del 2008

Passa pàgina. Els arbres t'ho agraïran.

Avui voldria fer un apunt breu sobre una iniciativa que trobo molt bona. Com que disposava d'un xic de temps (i d'internet), m'he endinsat i he navegat per la xarxa, he clicat vàries vegades d'aquí a allà, i d'allà a més amunt, fins arribar a una pàgina on m'he pogut descarregar un parell de revistes, i en català.

El lloc en qüestió, Zinio, és un portal amb una bona classificació de revistes de diferents àmbits i temàtiques, així com de diferents països i llengües.

N'he trobat sobre interiorisme, com Eben Interiors, alguna de tradicions catalanes, Castells, també les ja conegudes Enderrock i l'Avenç, i moltes d'altres més.

A casa en tinc una acumulació important, de revistes. Les compro, les fullejo i les guardo, per si mai les necessito! (cosa que no sol passar sovint...). Endavant doncs amb la iniciativa, per l'estalvi del paper (i d'espai! que al meu pis no me'n queda gaire...)

Fent cas al missatge que surt mentre llegeixes la revista..
Passa pàgina. Els arbres t'ho agraïran.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)