dilluns, 22 d’abril del 2013

la meva targeta urbana!

Deu fer un mes aproximadament que la tinc. I això que va sortir abans de Nadal.
Una de dues: o estava despistada, o tenia massa feina.

Però donat que ja sóc vigatana oficial, també tinc la meva targeta urbana de la ciutat.
He de reconèixer que és una bona idea per promocionar el petit comerç i de proximitat. Cada cop que  m'he de comprar alguna cosa (i hi penso), em miro el llistat d'establiments que formen part de la iniciativa, i així sé que m'enduc descomptes en les properes compres que hi realitzi.
Ah, i alhora, participo de facto en diferents sorteigs i promocions.

No sóc la única que pensa que ha estat una bona idea. De fet a inicis d'aquest mateix mes va rebre un galardó d'iniciativa innovadora comercial. Una amiga estava a la cerimònia (tota elegant) d'entrega del premi. Aquí en pots llegir la notícia.

És una iniciativa important alhora per reactivar l'economia de molts petits establiments que passen per moments baixos a causa de la forta competència que les grans superfícies comercials els fan. 

Així que et proposo: siguis de Vic, siguis d'Osona, siguis comprador, siguis establiment, compra i promociona petit comerç amb la targeta urbana!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)