dimarts, 16 de desembre del 2008

dones blocaires a internet!?

Fa dies que tinc un post en ment.

De fet, aquell qui em va inspirar a fer-lo, fa unes quantes jornades que el vaig advertir que el faria, sense dir-li ni tan sols de què tractava.

Va ser fa un mes, diria jo... Vaig entrar com sempre al panell del blogspot per tal d'actualitzar aquest blog, i un símbol nou, inexistent per mi fins al moment, m'anunciava que tenia un seguidor del blog! Sorpresa jo, i xafardera com sóc, vaig intentar esbrinar més coses. L'enigma va quedar resolt en breu, ja que en dos únics clics vaig descobrir de qui es tractava. A la seva època (perdó!), l'incendiari de papereres de l'institut. Com que tot i així, no en tenia prou, i de tafanera ho sóc una estona (ho reconec), vaig seguir tafanejant. Em creia que coneixent-lo un xic (només un xic) com és el cas, seguiria una vuitantena llarga de blogs. M'equivocava. La xifra era força menor. I vaig seguir curiosejant (diuen que la curiositat va matar el gat..!). Del total de blogs seguits, un 16,6 % pertanyien al gènere femení (és a dir, el meu), i la resta (83,4 %) al gènere masculí.

Després vaig fer una reflexió, i em vaig mirar el meu propi blog, els enllaços que segueixo habitualment (amb més o menys freqüència): 1 femení, 9 masculins, i 1 equip de futbol sala (masculí).

Vaig començar a buscar aquí i allà. A l'osonosfera, a l'agregador de blogs del jovent independentista, vaig cercar també en els enllaços dels blogs enllaçats... i vaig descobrir (de fet, m'ho esperava) que com en d'altres casos, la presència majoritària a internet, si més no en el món blocaire, pertany també als homes.

Així que per visualitzar un xic més la presència femenina a la xarxa, a continuació deixo algunes portes a obrir:


PS. amb una mica més de temps, prometo fer més cerca i posar-ne uns quants més..

3 comentaris:

  1. Tens tota la raó falten més dones en aquest món del bloc!!!
    Una abraçada.
    Jordi

    ResponElimina
  2. De dones, o n'hi han masses o no n'hi han!
    Proverbi novistranià

    ResponElimina
  3. El Piroman de paperes m'ha fet gràcia i molta. El nom de per sí ja és genial, igual que el comentari, jajajajajaja, m'ha fet gràcia mira!
    T'agraièixo de tot cor el gest d'avui. Tinc unes ganes de parlar amb tu!!!! Aniràs al poble? Jo hi vaig Divendres per quedar-mi totes les festes. Pasa'm a veure plis!!!!
    Ara ja no tens excusa.jejejeje.

    ResponElimina

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)