dimecres, 12 de novembre del 2008

Marcant l'asfalt!

Un dilluns al vespre insòlit.
Tenia pressa. La última classe de cuina vegetariana. Surto de la feina i pujo ràpid al cotxe. L'engego, giro i em queda clavat. Allà al mig. Entravessat.

Posa primera, accelero, però no es mou. Poso marxa enrere, accelero, però no es mou. Surto del cotxe, miro a sota, res anormal. Miro les rodes, cap punxada. Em miro la Marina - has tret el frè de mà? - em pregunta...

S'aproxima un cotxe, passa just entre el meu i la paret. I ens diu adéu. surten els veïns del costat, de l'empresa veïna. Els demanem ajuda, per moure el cotxe. Un fart de riure. Amb el peu a fons sobre el pedal, me l'aparten fins a un lloc més adequat. Marcant l'asfalt. I ens diuen adéu.

Truco. M'espero. Em truquen. No ho troben. Ho han trobat. Ha arribat la grua. Se me l'emporta. Li dic adéu (simbòlicament, està clar). No vaig a classe de cuina vegetariana.

Dimarts al matí. Truco. Que algú em vingui a buscar. Torno a trucar. Que algú em vingui a buscar. Mentre esmorzo al bar ja he quedat on em vénen a buscar. Em truquen. Un altre m'està esperant sota casa. Torno enrere. El veig. - Ben bé on vius? - em pregunta. -Home Pep, allà! Al balcó on hi ha l'estelada! - li responc. - Ja m'ho he pensat - em contesta mig rient! Em porta a la feina. Truco. L'altre, no cal que em passi a buscar.

Truco al taller. No hi ha el meu cotxe. On és? Truco a la base d'assistència. L'estan carregant. Vint minuts i al taller. Em truquen. Ja ha arribat. Fan números. Em tornen a trucar. Una nova despesa, però endavant. Al vespre, potser, ja estarà. Em deixen un cotxe a l'empresa. Vaig a dinar.

Dimarts tarda. Truco al taller. El cotxe encara no està. No han arribat les peces de recanvi. Truquen i esbrinen. Em truquen. El camió que portava les peces, ha tingut pana. Serà demà.

Dimecres matí.

3 comentaris:

  1. T'has descuidat un detall important: no has escrit de quina mena de cotxe estem parlant... Si és que se'n pot dir cotxe, clar. jajaja

    Va, després de riure-me'n una miqueta (de bon rotllo) espero que el carro que fas servir per voltar arreu (algun cop em recordaves que no t'havia deixat mai tirada, oi???) el tinguis aviat a punt! Ara, tampoc em semblaria malament que féssis un cop de cap i miréssis alguna oferta per canviar-lo...

    GAS! Si és que en pots donar..

    ;)

    ResponElimina
  2. Oria!! Pobre CLIO, de totes maneres igual que el comentari anterior, jo de tu miraria de fer un pensament pq quan començen amb gaires reparacions mala cosa assenyala.
    petonet wapa

    ResponElimina
  3. sou una colla de maltractadors tots plegats!!! pobre clio... amb aquells ollets que et mira quan el deixes aparcadet sota la pluja... pobret...mira que voler abandonar un cotxe tot ell blauet de fred que li fas passar!! pobret... ell mai no ho faria!!(perdó... si que ho feria...en realitat ja ho va fer... però això ara no ve al cas!)

    ResponElimina

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)