dilluns, 6 de desembre del 2010

espaldamaceta, en acústic

Després de marcar uns acords comença a explicar una anècdota:
- Em vaig enfadar amb un amic, perquè anàvem de festa i jo sóc abstemi...
Fa una petita pausa, i aprofita per fer un glop de cervesa. La té estratègicament situada al damunt de l'escenari i al costat de la cadira, que junt amb el piano n'és tota l'escenografia.
El públic, que fins aquest instant restava en silenci entona una rialla.

Un grup format per un personatge curiós, que entre la guitarra i el piano ofereix a una Jazz Cava de Vic plena a vessar, un concert que mentre avança va in crescendo.

Curiosament el propi cantautor afirma que pretenia ser un concert seriós. Afirmació que em costa prendre seriosment. El públic disfruta, s'ho passa bé. Es transmet energia, i tot és un. Hi ha col·laboració, hi ha participació. També del bàrman, que entra en escena per tocar el contrabaix. S'estableix un diàleg entre aquest i la guitarra que per mi, és el punt àlgid del concert en acústic.

Versiona les seves pròpies cancions. De cop canta sense paraules, tan sols amb la respiració. Altres instants escoltes lletres interessants i sorprenents, provoquen somriures. S'estableix un cànon amb el públic, que acaba sent el protagonista del mateix concert.

I l'acaba amb una frase contundent que de nou desdibuixa rialles d'entre el públic: Espaldamaceta, el nom del grup és una merda, però a mi me la suda.

2 comentaris:

  1. WOW! Veig que en surten bons resultats de fer annotacions durant els concerts, agafaré la idea i em fare una llibreteta per la bossa.
    Estic contenta de que t'agradés el concert, no es pot negar que vam riure i molt, sobretot amb les improvitzacions del final.

    ResponElimina
  2. hahaha!
    Les idees s'han d'anotar o es queden just en això... idees!
    I sí Júlia! Em va agradar molt! Com dic, va anar in crescendo! Al principi potser fluixet, però va acabar de forma esplèndida!!!! XD
    I merci a tu, per la nit d'ahir! ;)

    ResponElimina

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)