dimecres, 15 de setembre del 2010

deu negrets

Avui no tenia pensat escriure res, no estava inspirada, però ha sigut el google qui m'hi ha animat.
Sí sí, de veres. Havia de fer una recerca, i m'he trobat amb una curiosa imatge (una d'aquelles amb les que ens sorprèn, com a mínim a mi, de tant en tant el buscador per excel·lència).


En clicar-hi al damunt he descobert de què es tractava. Avui fa justament 120 anys del naixement d'Àgatha Christie.

Quantes lectures a la matinada m'ha proporcionat al llarg de la meva -curta, per ara- vida aquesta magnífica autora.
Quantes vegades he intentat endevinar, endebades, qui era el misteriós assassí...
I en canvi el simpàtic Hercule Poirot, o en altres casos, l'entrenyable Miss Marple, de forma sorprenent sempre en treien l'entrallat.

Fa dies que no em planto davant la meva discreta biblioteca, i n'agafo una de les seves
novel·les plenes d'intriga. Reconec que necessitaria estona per decidir quina em rellegeixo de nou. Durant una època, incansablement comprava els seus llibres (sí! comprava, i compro... sóc de la vella escola, i m'agrada tenir els llibres a casa)

Potser... potser sí! Deu negrets!

2 comentaris:

  1. Ostres.. m'ha vingut al cap l'acudit de...:

    -Perdona, et dius google?
    - Mmmmm no.. per què?
    - Perquè tens tot el que busco =)

    PD: va triunfar l'acudit del facebook dissabte???segur que sí :P

    ResponElimina
  2. hahah!
    Cris... sí, veus! L'acudit del google aquí hi va de perles també! XD el buscador per excel·lència, el que deia...!

    I el del facebook sí.. em vaig passar la nit explicant-lo... i sí! A la gent li va agradar! XD

    Ens seguim, i ens veiem!

    )

    ResponElimina

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)