dissabte, 21 d’agost del 2010

persones que marquen..

... i no com a les vaques!!
(gran intervenció tot esmorzant aquest passat divendres a una cafeteria del centre de Girona)


La veritat és que per mi és molt important envoltar-se de persones que valguin la pena. D'amics i amigues.

Aquesta darrera setmana ha estat intensa. L'he compartit amb unes persones fantàstiques. Però sobretot vull fer referència a una.
Una que m'ha demostrat moltes coses darrerament (i que pel contrari, crec que jo no he fet). I una que ha fet grans esforços per arribar a mi (malgrat no és fàcil!) , una que em coneix (i ho va demostrar davant de 40 persones), i malgrat dir el què va dir en aquell moment, i precisament arran del què va dir, m'ha anat demostrant dia rere dia, durant aquests últims 7, que també deixo una forta marca en la seva persona.

Segurament no se'n va adonar, però inconscientment em va dir molt, i en el moment menys pensat (mentre el desafiava aparcant jo la furgoneta..). Tampoc per les paraules exactes que va dir, sinó per tot allò que significaven.

Deu ser difícil encaixar les peces del que escric, com si es tractés d'un trencaclosques, però ajuntant-les, aquest trencaclosques es converteix en una molt gran amistat.

[pd. en persona, si cal, t'explico a què em refereixo, que també escrivint sóc complicada d'entendre! ;) ]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)