dimarts, 8 de juny del 2010

Fent política!

Segur que més d'una, de dues i de tres vegades has sentit aquella frase que ja es podria qualificar com a tòpic (fals) sobre els polítics:
- És que són tots uns aprofitats, uns farsants, mentiders, persones que només es mouen per interessos personals, uns apoltronats... (o qualsevol adjectiu negatiu i despectiu que et pugui venir al cap!)

Res més fals que això! Mai es pot generalitzar, mai es pot englobar tota la classe política dins d'un mateix sac. No hi crec jo, en les generalitzacions. En canvi en el que sí que crec és en la bondat i les ganes de treballar de moltes i moltes persones que ho fan voluntàriament.

Aquest passat dissabte vaig estar parlant amb dues persones que em van fer marxar d'on em trobava contenta d'haver format part d'aquest món. Engrescada. Dues persones, que s'hi dediquen -i a consciència- perquè volen, i amb un únic objectiu de fer la vida una mica més fàcil a d'altres.

Hores i hores que perden (i aquest perden és relatiu) de les seves vides, per tal que d'altres les puguin viure millor! Persones que en ment tenen millorar les coses, canviar el món, escoltar i treballar conjuntament, persones que pretenen millorar les condicions de vida. I ho intenten!

Persones que es dediquen a fer política. Uns aprofitats? Uns farsants? Uns mentiders? Uns apoltronats? Ja dic jo que no!

1 comentari:

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)