divendres, 23 d’abril del 2010

una lectura?

És un dia, el d'avui, propici per recomanar alguna lectura, oi?
Doncs ho faré, oi tant! Recomano la lectura del meu blog!
¬¬

Realment penso en un, per mi, molt bon llibre. Un, que em va enganxar. De principi a fi.
Si el vaig comprar un dimarts, el dimecres l'havia acabat.

Once minutos, de Paulo Coelho.
Narra la història d'una prostituta. Narra les relacions des del punt de vista, d'una prostituta. Les relacions personals, les relacions amoroses, les relacions sexuals. Explora, en el fons, la naturalesa humana. Et fa prendre consciència de moltes coses. Del valor i la importància que tenen les altres persones. Siguin d'on siguin, siguin com siguin, pensin com pensin, hagin viscut les adversitats que hagin viscut.. però persones. Molt similars. De fet, en la majoria d'aspectes i pensaments, em considero molt similar a la prostituta de la novela.

Em sorprenc de trobar a la xarxa el llibre digitalitzat, però si algú té ganes de llegir-lo en paper, només ha de fer que demanar-m'ho i li deixo encantada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)