divendres, 16 d’abril del 2010

Tinc tantes coses a explicar...!

Tinc tantes curiositats, tantes idees; i a més de diferent índole!
Algunes coses sobre el moment actual (ja sigui personal, ja sigui formant part d'una societat complexa, o bé a nivell polític, etc), d'altres pensant en ambigüitats del món real, diferències relatives (no deixa de ser estrany aquest concepte), i encara d'altres sense massa sentit (com els recents geocaching o dancemoobs!!! tot i que... sí que tenen sentit).

Tants mots que m'aniria bé deixar plasmats en un escrit..., però el dia a dia se'm menja el temps, i les obligacions i responsabilitats no em deixen escriure!
En fi.. potser serà un altre dia!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)