dimecres, 7 d’octubre del 2009

L'Art del "Tractament per la Naturalesa"

Estic bé. Estic relaxada. Estic a gust. Estic fantàstica, com nova!

Acabo de sortir d'una sessió d'una hora amb la fisio. Ho recomano. Ho admiro. Admiro la professió de fisioterapeuta.

Hi pensava mentre estava de bocaterrosa.
Els metges, per saber què et passa, com et trobes o quina dolència tens, ho fan a través de preguntes. Els respons i es basen en aquestes respostes -que sempre poden ser relatives- i al seu propi criteri per fer la diagnosi i el tractament. Per aquest motiu sempre és difícil diagnosticar alguna malaltia a un nadó: han d'interpretar els plors i/o reaccions.

La fisio és diferent. Evidenment que quan arribes et pregunta com estàs i com et notes l'esquena. Però a partir d'aquí és la seva pròpia exploració i el seu coneixement el que l'ajuda a enfrontar-se a les teves cervicals. Punts molestos que ni t'adonaves que et molestaven et fan fer un sobresalt estant a la pròpia camilla. El treball de zones concretes, el dolor que sents, i que es va alleugerint a mesura que la fisio posa èmfasi en un lloc concret. Punts que tu saps, i que la fisio, amb les seves mans, també va descobrint.

No és que hi sovintegi, però de tant en tant hi vaig. A més, el seu tracte, el de la meva fisio, és immillorable. Moltes amigues i amics també hi van. I també ho diuen. Així que em permetré el luxe de fer-los una mica de propaganda.

Si vols descobrir més sobre la fisioteràpia, ho pots fer sobre aquest enllaç, i si a més, ho vols posar en pràctica pots visitar-les a KINEVIC.

3 comentaris:

  1. ei!!! qui et va posar en contacte amb aquesta fisio??? eh?? eh??? ejem ejem!!! vaia diferència amb aquella que em vas fer anar un dia, que em va posar uns electros a l'esquena mentres sentia el micro pq estaven sopant i mirant la TV??? tiaaa... quin poc glamour! jajajaaj!!! per cert, ahir pensava amb tu... li haig de posar gotes a l'orella a la Shadow i vaig pensar quan te les posava a tu, tancades a l'WC... jajaja!!! mira que varem riure eh!! un petó!

    ResponElimina
  2. ah sí...??? penses en mi...? i quan estàs amb la shadow...??? per què serà...??? XDDDD
    Doncs tia... jo també m'estic tirant gotes als ulls aquests dies... però clar, no me les tires tu, i no és al mateix...!!!
    Et trobo a faltar!!! Les teves frases!!! (ara fa dies que no en puc escriure cap de nova...)
    Aviat us passaré a veure!! ;p

    ResponElimina
  3. això que dius que ens passaràs a veure... ho dius amanaçant???

    ResponElimina

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)