dijous, 7 de maig del 2009

petits inconvenients de viure on visc!

Viure al centre d'una ciutat té força avantatges, però també alguns petits inconvenients, com el del pas del Barça a la final de la Copa d'Europa.

Després de veure el partit amb unes amigues a un bar, amb l'emocionant final inclòs (alguns ja desesperats n'havien marxat, perdent-se així el gran final), i anant cap al pis em vaig anar trobant gent, cada cop més feliç... fins arribar a una munió de gent cridant, pitant, cantant... vivint la "victòria" del Barça! Jo també vaig disfrutar-hi una estona, fins a pujar al pis! Des del balcó, mirant-m'ho, emocionant-me, mirant la gent d'altres balcons, i amb les banderes penjades.

Vaig fer un parell de coses, i vaig posar un somriure mentre em posava el pijama i sentia la cantarella de centenars d'afeccionats a l'uníson amb el so d'una gralla tocant Els Segadors.
Llums tancats, dins del llit, i interminables pitades, petards, i cançons es van allargar fins a altes hores de la matinada.

Sort que era el Barça i no un altre equip, i jo estava també contenta i encara eufòrica, sinó... aquest petit inconvenient hagués estat un gran inconvenient!

Què dir, a part de Visca el Barça? Ah sí! Que ens veiem a Canaletes!

2 comentaris:

  1. a Girona va ser una festa increïble!!! al bar tots ens vam posar a saltar, cridar, abraçar..!! trepitjades, cadires volant...!! espectacular!!!


    visca el Barça!!!

    ResponElimina
  2. Cris!!!!!
    M'alegra que hagis obert el blog!
    Si t'agrada escriure, estic convençuda que serà un lloc de consulta interessant!!!!
    Me l'aniré mirant!
    Una abraçada!

    ResponElimina

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)