dimecres, 11 de febrer del 2009

XD

Últimament sembla que només escrigui sobre temes relacionats amb mi, temes que em provoquin sensacions, la majoria agradables, així com records... avui, seguint la tònica, també ho faré! I és que fa ja uns quants dies que tinc en ment un post, si més no, curiós.

Hi ha una tipologia concreta d'automòbils que provoquen, automàticament, que els meus llavis esdevinguin un somriure. No es tracta d'una marca, ni d'un model concret, ni tan sòls d'un color. No és que siguin turismes o bé furgonetes, perquè en alguns casos són turismes, i en alguns casos són furgonetes. Fins i tot camions! No es tracta tampoc, que tinguin alguna similitud amb el meu (li tinc molt "carinyo" però no em produeix precisament somriures!)

Un d'aquests automòbils, per exemple, el té el meu cosí. Cada vegada que em creu-ho amb ell, somric. Però també automòbils de desconeguts, me'l causen. Són cotxes ja, una mica "vells" (potser tenen més de 5 anys? ), i és que es diferencien de la resta, per la matrícula.

Cada vegada que veig un automòbil, on les dues lletres finals de la matrícula són una X i una D, els meus llavis esdevenen un somriure. XD

Per cert, resten 9 dies! i això, aquest cop, també em provoca un sormiure!

1 comentari:

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)