dijous, 18 de desembre de 2008

[festa] universitària..

Avui hi ha festa universitària, la Grossa de Nadal.
Encara ahir feia broma amb el meu cap, dient-li que demà no em presentaria a la feina, que encara em sento universitària!

Jove, sí! Universitària.. no!

La veritat és que tenia ganes d'anar-hi, a aquesta. Però allò que té la vida, que en un moment determinat, vas! i canvies d'idea; així que quan en parlava amb el cap, ja sabia que no hi aniria.

Però aquesta festa m'ha fet recordar moments d'universitat, i he buscat en l'arxiu multimèdia universitari que tan bé tinc guardat!. Aquí un parell de vídeos del millor (a nivell de diversió, d'animació, de companyarisme i d'amistat) treball que he fet durant la meva vida universitària!

La llàstima és que pel pes, no el puc carregar sencer... Va ser genial, i a més, vam treure molt bona nota! La veritat és que sencer dura gairebé un quart d'hora, i un cop vist, ens vam emportar forts aplaudiments de la resta de classe... (Modèstia a part, eh.. )





i algú es preguntarà: però què va estudiar aquesta mossa?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)