divendres, 26 de desembre del 2008

això em passa...

per xula!

Anar aconsellant a la germana i el cunyat aquest matí... i qui es queda sitiada per la neu sóc jo! Feia dies que havia parlat amb la colla d'anar a veure Miyagui a la Jazz Cava de Vic, i ara la veritat és que no em puc moure de casa, sóc jo la que no hi puc anar...

Avui la neu no és una exclusiva de Rupit, però malgrat això el gruix que està assolint és impressionant, i no para!

Així que com a mínim, deixo algunes imatges, alguns detalls per immortalitzar el moment...

No s'observa altre color que el blanc. Però pensant-hi... justament el blanc és l'absència de color!


Aquí la carretera per on havia de passar...! Tu la veus? Al final s'observa la porta a la llibertat... (o no!)

Volia prendre'm un descans i seure... però al final me n'he desdit!


Crec que als arbres també els hi convindria descansar...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)