dimarts, 15 de juliol del 2008

En record de Carlo Giuliani

Avui tenia pensat escriure sobre la Festa Major de Vic, però mentre feia la migdia i estava mig adormida, he llegit un titular al canal 3/24 que m'ha despertat de cop. Deia així:
Condemnats 15 funcionaris de policia pels aldarulls durant la cimera del G-8 a Gènova

M'ha recordat un video que ens va passar un bon professor a la Universitat. Un video que em va marcar com pocs, que em va fer posar la pell de gallina, i a més va provocar que em caigués més d'una llàgrima.
L'he intentat localitzar per internet, no me n'he sortit. Jo en tinc una còpia (per si algú té curiositat). De totes formes, buscant pel youtube, se'n troben desenes sobre el tema; sobre els fets de Gènova del 2001.
Us en deixo un...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)