dilluns, 19 de maig del 2008

100.000 km. amb el meu clio!!!

El 26 d'abril del 2.002, tota emocionada, em treia el carnet de conduïr. Una setmana després, a principis de maig, comprava de segona mà el meu clio blau.

D'això ja en fa 6 anys (que gran que sóc...), i ara ja portava uns dies fixant-me dia i nit en el conta-quilòmetres del cotxe per tal que no se'm passés la màgica xifra dels 160.000. Quan el vaig comprar, en portava 100.000 menys!

Ahir al vespre, mentre feia el ja conegut camí de Vic a Rupit, vaig assolir aquest número. Són 100.000 km. que hem fet plegats, i que m'han portat a molts indrets: un parell de cops al País Basc, d'altres a Port-Aventura, moltes vegades a Platja d'Aro i a l'Acampada Jove, primer a Arbúcies i aquests darrers anys a Sant Celoni, també a esquiar a la Cerdanya i a Masella, de tant en tant a llocs que no coneixia com aquest passat cap de setmana a Coma-ruga, o també a d'altres ja coneguts com Barcelona, Manresa i Olot.

Espero poder seguir anant a molts indrets durant molt de temps encara...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)