dijous, 5 de febrer del 2009

records que esdevenen petits tresors

De tant en tant, en racons oblidats, es descobreixen petits tresors.
Avui a la feina m'he recordat d'una llibreta guardada al fons del segon calaix. L'he agafat. Segurament amb poc o cap significat per la majoria, sí per mi. N'he rellegit la primera pàgina. Un missatge que vaig deixar de benvinguda a uns amics, i que mai més (em temo), els que en van ser els protagonistes es tornaran a ajuntar al complet.

Molt bé xiquets! Aquí us ho deixo! Disfruteu tant com vulgueu mentre quan torni es mantingui el pis sencer.
Suposo que ja us en sortireu i trobareu el que necessiteu.
Obriu calaixos, armaris, el que faci falta! (tampoc és que n'hi hagi gaires!! X'D )
A la nevera us he deixat 2 ampolles de Lambrusco perquè us les begueu a la meva salut ;p (que sí! que sí! que us convido jo! ) i agafeu tot el que necessiteu. Hi ha una ampolla de llet per començar al terra, Moritz, etc. Agafeu sense problema!!
I res!! Disfruteu del cap any!! Bon any 2007 a tots!!
Un petonàs enorme.
òria
(Bon any des de Milan)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)