dilluns, 14 de juliol del 2008

Moments d'Acampada!

Quan el passat dijous escrivia en aquest mateix bloc que estava apunt de viure una Acampada Jove atípica, no m'imaginava l'ho certa que arribaria a ser aquesta frase, i no sols per mi, sinó també pels centenars de militants de les JERC i pels milers d'acampats que vam coincidir dissabte a Sant Celoni.

La intenció inicial era la de gaudir, a més de l'ambient, les xerrades i les activitats organitzades (que si que es van poder dur a terme amb total normalitat), d'una nit de bona música amb grups de la talla de Sva-ters, Els Pets, La Kinky Beat (a diferència de molts, jo m'alegrava del canvi de data per S.A.), Revolta 21 i La Gossa Sorda.

La realitat, malauradament, va ser una altra.

Núvols grisos i densos acompanyats de llamps i trons amenaçadors ens avisaven durant els discursos de Joan Puigcercós i de Gerard Coca de la tempesta que s'aproximava. No es va fer esperar gaire. La intensa pluja va començar a caure, i una estona després, s'anunciava pels diferents megàfons que se suspenien concerts i Acampada Jove.

A partir d'aquí, a tots i totes les militants, sen's duplicava i complicava la feina, vivíem una situació imprevista i insòlita en una Acampada Jove (en les 12 anteriors edicions no havia passat mai... i com que sóc supersticiosa....), però malgrat tot, la meva conclusió és que no ens en vam sortir malament. Pel que vaig veure en el meu entorn, tothom va donar el màxim i va duplicar i triplicar esforços per aconseguir resoldre la situació de la millor manera possible, ajudant i col·laborant en tot el que es podia (de fet, més d'un es va lesionar...)

Moltes hores de nit i poques de descans són les que vaig viure de dissabte a diumenge. Si fa no fa les mateixes que el dijous, però en una situació molt diferent. Els valencians Desgavell (a la foto), seguits dels ripollesos VallFolkSka, amb els Dr.Calypso a continuació, i els incombustibles Betagarri per finalitzar, van aconseguir mantenir-me davant de l'escenari durant hores i hores.

A continuació, (i aviat disponible) un petit video dels Betagarri en acció.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)