dissabte, 31 de maig del 2008

dies i dates

Puc dir (de sempre) que tinc força bona memòria. Sobretot em recordo de les dates, siguin assenyalades o no. De petita, a l'escola, mai havia fet servir agenda, i pel contrari ara, en porto un parell sempre a sobre. Tret de 4 tonteries, no m'apunto massa coses. Simplement hi penso.

Ahir era Sant Ferran, fet que em va fer pensar que avui dissabte era l'aniversari d'un company de feina; demà 1 de juny el d'en David [per molts anys!) que coincideix amb Santa Laura (bé.. només algunes ho celebren demà..), el 2 l'aniversari de la Clara (el mateix et dic, que felicitats!), i el 3 el de la Mireia (a tu també!]. Un dia de descans abans de pensar amb en Guillem, qui el 5 en farà ja 24 (ho celebrarem dissabte), i em recordaré el dia 7 a felicitar en Gil i en Pere; sense oblidar-me que després, el 9, és el de la mare d'un bon amic!!


Per tots/es vosaltres... per molts anys i felicitats!!!!

1 comentari:

  1. El meu és el 26 de febrer... tampoc falta tant!!

    APUNTAT-HO!

    ResponElimina

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)