dilluns, 9 de febrer del 2009

Òria, t'he deixat un "mem" a ca meva.

Aquest era el comentari que fa un parell de dies llegia al blog.
Encuriosida, entrava clicant l'enllaç, girant la clau del portal de ca seva. Al rebedor em sorprenia sense entendre massa el què llegia. Un cop ja ben entrada, des de l'habitació estant, veia amuntegada sobre l'escriptori la feina que se'm girava. Feina, com el missatge, curiosa i divertida. També em sentia alegre, era a mi, també, a qui havia convidat a descobrir un xic més de ca seva.

Així que després de voltar una mica pel seu barri, centrant-me en els seus carrers i places, també en els seus veïns, descobrint més sobre el mem, començava a pensar en 7 coses meves, adonant-me per això, que tot significat del mem es trencaria...

7 coses de mi...!?
una de dolça: el pastís de formatge amb salsa de gerds
una de lògica: els enigmes matemàtics
una de divertida: els acudits
una de pessimista: el record de la mort propera
una de normal: una tarda de cafè amb amigues
una amb gust: l'interiorisme i el disseny
una de diferent: el món dels somnis


"Per cert, Anna (citada estàs!) , t'agraeixo molt aquesta estona que m'has dedicat, i que m'has fet dedicar!"

1 comentari:

  1. Tu ets la primera i la tercera: dolça i divertida.Te'n falta una que també ets: molt salada! Moltíssimes gràcies!!!!! Bona nit!

    ResponElimina

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)