divendres, 26 de desembre del 2008

Els nostres, pastorets!

Ahir vaig fer una parada anual i vaig baixar de l'escenari per poder gaudir d'una representació dels pastorets, dels nostres! Una versió versionada i reversionada pròpia de Rupit.

Vaig arribar a la mateixa hora que els actors i les actrius, volia viure els instants de nerviosime propis de l'ocasió, però des d'una altra perspectiva. Equipada amb varis pots de maquillatge, em vaig dedicar a pintar els personatges més rellevants.

Segurament no haureu vist mai uns pastorets com els nostres... Detalls increïbles, divertits, originals, diferents... Perdeu uns instants (uns minuts solament) i mireu! Estic convençuda que riureu. Són Els Nostres Pastorets!














PS. Us heu fixat en el detall de l'arbre que surt en alguna de les imatges?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)