dissabte, 26 d’abril del 2008

Inesperat, imprevist...

Feia dies que rumiava sobre aquest cap de setmana. Tenia ganes de fer quelcom diferent, i l'oportunitat hi era: Consell Nacional de les JERC a Alacant, manifestació i posteriors concerts amb un cartell no gens dolent. L'únic problema: jo els dissabtes al matí treballo!

Imprevistos de la vida, dimecres diada de Sant Jordi a la feina es respirava bon ambient, i en un moment de lucidesa li vaig demanar festa al jefe. No em va dir ni un sí ni un no.. es va limitar a somriure i a dir-me que sóc una activista com poques... Així que vaig donar per fet que com cada setmana, el dissabte el matí després d'un esmorzar al forn on treballa en Gil, em plantaria a la feina disposada a atendre a tothom que ho requerís.

Fets inesperats, ahir divendres al vespre a dos quarts de vuit (plego a les vuit), en Pau abans de marxar em diu tot cofoi: -tu demà fas festa oi?

Em quedo perplexa segura de que se m'està il·luminant la cara! Tenia moltes ganes d'anar a Alacant, i se'm presenta la oportunitat perfecta. Un parell de trucades i se'm comença a desmuntar el cap de setmana. Ningú em vol acompanyar amb el cotxe, i l'autobús que hi va des de Barcelona ja està complet (ni en el maleter hi ha lloc!). Vaig al pis, rumiant i rumiant per si se m'acut una solució meravellosa; no hi ha manera... Sense adonar-me'n em quedo adormida... fins que una trucada inesperada em desperta a les 3 de la matinada (sempre m'han dit que he de parar el mòbil quan vaig a dormir) per dir-me que un parell de persones s'han fet enrere, i que queden places lliures a l'autobús. L'únic problema: són les 3 de la matinada, estic vestida amb el pijama ja dins del llit, i l'autobús marxa a 3/4 de 4 de Barcelona...

Tots aquells i aquelles que em coneixen, saben que si aquesta trucada hagués arribat mitja horeta abans, tan sols mitja horeta abans, ara seria ja camí d'Alacant!!!

Així que em llevo el matí, i després d'un esmorzar al forn em dirigeixo a treballar. Al cap de poca estona marxa la llum!!!

Què em passarà aquest cap de setmana no ho sé.. Però segur, segur, que serà imprevist i inesperat..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ei!
Ostres! Em sap greu, que ara no hi sóc! Però si vols.. diga'm, i de seguida que pugui et contesto! ;)